Retourneren & Ruilen
Gepersonaliseerde en op maat gemaakte artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
Omdat alle producten naar wens en op maat worden gemaakt is het niet mogelijk om producten te retourneren. Alleen bij maakschade binnen 4 weken kan ik in overleg een passende oplossing aanbieden.
Let op! Dat de wensen, maten en de stofkeuze en kleur goed gecommuniceerd worden, mocht dit niet duidelijk vermeld worden, dan is dat de verantwoording voor de koper. Twijfel je over de kleur, bestel dan een stof staal via een berichtje op social media of via de mail. Als de kleur achteraf niet naar wens is, en er is geen staaltje besteld, dan is dat de verantwoording van de koper omdat er geen retour plaats kan vinden.
Let op! Als je meerdere losse bestellingen plaatst kan het voorkomen dat er een licht kleurverschil kan zijn in de stof. Elke bestelling wordt van een dezelfde rol (12meter) gemaakt, zodat de kleur hetzelfde is, maar met losse bestellingen waarin er ook wat tijd tussen zit, kan de stof dus niet van dezelfde rol komen en kan er enige kleurverschil ontstaan, dit is ook de verantwoording van de koper.